Den Smartphone Commercial som kommer att förstöra din jul

Den Smartphone Commercial som kommer att förstöra din jul

På morgonen den 1 november mottar jultomten en 61-dagars furlough från hans spindelhål djupt under Madison Avenue för att shylla dussintals varor och service. Och under det senaste århundradet har admen pressat Kris Kringle för att hämta allt från sprit till bröstvårtor.

Kokoro Co. LTD

Men kanske ingen annons i mänsklig historia har missbrukat Old St. Nick så heinously som den här senaste TV-platsen för Samsung Galaxy-serien av smartphones. Titta på det nedan, och låt oss packa upp den här kommersiella enormiteten.

Det är en ganska jättelös konst att sälja en telefon men minst 30 sekunders berättelse är meningsfull. Det samma kan inte sägas för Santafied-versionen av annonsen. När du byter ut det sexuellt äventyrliga förortsparet för Mister och Missus Claus, den här scenen blir groteskt på flera nivåer, allt tack vare hennes linje, ‘Men du borde nog inte titta på den på släden.’

‘Jag’ cuckolding dig med The Grinch, precis som du gillar det. ‘

Titta, vi kommer inte att äta äldre medborgare (eller odödliga semesterikonikoner) för att ha aktiva sexliv en dag blir du också äldre, och du och din partner kommer att göra whoopee som kommer att likna en mycket rambunctious läder bläckfisk.

Men linjen ‘Men du ska nog inte titta på den på släden’ är mer eller mindre hustrukod för ‘Var inte nöjd med att climaxa på din mystiska kälke medan du rinner röv 50 000 fot över jordens yta. riva som barberstol i dina byxor städa bort. ‘

Ännu värre, fru Claus ‘kommentar tyder på att på något ställe under Santa’s bara en natt, bra vilja brände leverans av gåvor till världens dygna tuffar. Father Christmas har penciled i en onani break.

Godhet nej, mannen har en tidtabell en magisk tidtabell. Med all sannolikhet avmaskar han turtledovet i några av dina hems helighet. Han har den telepatiska förmågan att veta när du sover eller vaknar.

‘Om du bara firade Hanukkah, skulle du inte behöva lägga på min skit.’

En Cracked-redaktör fattade Samsungs annons under ett nationellt TV-spel. Hur många föräldrar var tvungna att spruta ut en förklaring till deras sportsfan-avkomma som inte låter någonting som, ‘Tja barn, anledningen till att du inte kan komma ner på julen Eva är för att en obese trollkarl från Lappland som råkar vara den moraliska vårdnadshavaren av mänskligheten spruter sitt genetiska material över väggarna som en uttråkad orangutan. ‘

Så Samsung, äta 10.000 pepparkakshus gjorda av lutefisk för att göra en kommersiell gjutning jultomten som en onanistisk heminvesterare och spara en för oss eftersom vi gav din pervertelefon publicitet. När det gäller resten av er har vi nått den punkt där julannonserna från Scrooged nu är en riktig sak. Gläd dig, förtvivlan eller allt ovan.